Pendedahan "Misi sebenar #1MDB adalah nuklear" sepatutnya mengerahkan pihak (SPRM) untuk serbu pejabat Malaysia Nuclear Power Corporation (MNPC)

11:47 AM 0 Comments A+ a-

Pendedahan saya tentang Misi sebenar 1MDB adalah NUKLEAR sepatutnya mengerahkan pihak Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Makaysia (SPRM) untuk serbu pejabat Malaysia Nuclear Power Corporation (MNPC).

Saya yakin kalau mereka tidak diganggu akan menjumpai lebih banyak bahan bukti berhubung 1MDB dan Jho Low.

Cyber troopers Najib tidak akan berani cabar saya kerana pendedahan saya itu SOLID menggunakan dokumen yang SAH dan boleh dicapai oleh semua orang awam.
Kita boleh lihat mereka sekadar mampu ad hominem ke atas pendedahan saya dan takkan berani jawap balas berkenaan saya hubungkan dua orang yang paling dikehendaki SPRM - Nik Faisal dan Datuk Suboh berhubung kes bank akaun Pemegang Amanah Tabung UMNO yang melibatkan SRC International Sdn. Bhd. yang pada awalnya adalah anak syarikat 1MDB. Kerana kedua-dua "fugitives" ini sudah lari ke luar negara dan tidak dapat dikesan.

Adakah setakat itu saja? Banyak lagi.

Saya belum kaitkan 1MDB, Tabung Haji dan Felda Global Ventures (FGV) bukan?
Setakat kajian awal saya 1MDB dan Tabung Haji itu jelas cuma saya syak ada kaitan juga dengan FGV.
Saya minta jasa baik tuan puan doakan usaha saya ini khusus berhubung keselematan saya kerana kita tahu "mereka" sedang bermain kasar dengan para penyiasat. Saya lakukan ini adalah sebahagian daripada kefarduan amar ma'ruf nahy munkar.
Sebab itu saya mohon kita semua petisyen kepada Majlis Raja-Raja. Hanya mereka yang berada di atas Kabinet Najib.
Kalau tuan puan sayangkan negara bantulah saya, bantulah Tun M, bantulah Tan Sri Muhyiddin!
Allahuakbar!

Wan Ahmad Fayhsal


--


Sila kongsi artikel ini...

Recent Posts Widget

.

.