Mesej mengenai GHB itu adalah BUKAN mengenai DIRI SAYA - Dr Halimah

7:36 PM 0 Comments A+ a-



Kenyataan YB Dr Halimah Ali
ADUN PAS DUN Selat Klang

Al-Fatihah : -
بِسْÙ…ِ اللَّÙ‡ِ الرَّØ­ْÙ…ٰÙ†ِ الرَّØ­ِيمِ

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

Dalam kesibukan menyambung silaturahim di kalangan ahli keluarga sempena lebaran Syawal 1436H, saya dihujani mesej persoalan sensasi meminta saya mengesahkan samada benar atau tidak mesej yang telah diviralkan.

Saya selaku orang yang berpegang pada prinsip, kalkulatif yakni berhati hati dalam segala pertimbangan, menghargai kepercayaan pengundi PRU-13 dengan ini menegaskan mesej mengenai GHB itu adalah BUKAN mengenai DIRI SAYA.

Sekian, harap maklum.

YB Dr Halimah Ali
Ahli Badan Perhubungan PAS Negeri Selangor

2 Syawal 1436H / 18 Julai 2015M
Sabtu


Sila kongsi artikel ini...

Recent Posts Widget

.

.