Apa selepas H60K FASTAQIM ? Khalil Hadi

11:29 PM 0 Comments A+ a-



Apa selepas H60K FASTAQIM ?

01 Syukur alhamdulillah H60K Fastaqim berjaya diadakan dengan kehadiran di luar jangkaan yang membuktikan komitmen ahli dan penyokong PAS kepada jamaah Islam yang dicintai ini.

02 Ingat ikrar yang dilafazkan bersama-bersama untuk menerajui bahtera perjuangan ini membawa obor Islam ke persada tanahair.


03 Perkukuhkan tarbiyah di semua peringkat akar umbi parti kerana Tarbiyah adalah Teras Istiqamah.

04 Lebarkan da'wah Islam kepada segenap masyarakat. Kepada bukan Islam ketahuilah Islam yang diperjuangkan oleh PAS ini menjamin hak-hak mereka dari sudut berugama, adat dan muamalat. Kepada masyarakat Islam Melayu marilah bersama-sama PAS menyelamatkan negara dengan Islam bukan dengan perkauman Melayu sempit yang telah terbukti kegagalannya satu persatu. Bukan juga dengan golongan yang bertopengkan Islam akan tetapi hanya menjadi ' pak turut ' kepada golongan yang mempunyai agenda terhadap Islam.

05 Yakinlah bahawa kemenangan Islam adalah pasti kerana ianya janji Allah dan Dia sekali-kali tidak akan memungkiri janji-Nya. Bila dan bagaimana ianya berlaku itu bukan urusan kita. Kewajipan kita ialah untuk terus istiqamah memperjuangkan ugamanya dengan penuh keikhlasan kepada Allah.

Muhammad Khalil Abdul Hadi
Timbalan Ketua DPPM
5 Muharram 1437 / 18 Oktober 2015


Sila kongsi artikel ini...

Recent Posts Widget

.

.