Catatkan Nama Anda Sebagai Salah Seorang Yang Bakal Menjayakan H60K - Khairul Faizi

7:30 PM 0 Comments A+ a-



CATATKAN NAMA ANDA SEBAGAI SALAH SEORANG YANG BAKAL MENJAYAKAN H60K!

Tanggal 19 Februari 2011 menjadi kenangan dan kejayaan yang sukar dilupakan apabila HImpunan 30K Pemuda PAS telah berjaya diadakan di Kota Sarang Semut, yang dirasmikan oleh YAB Dato’ Seri Azizan Razak, Menteri Besar Kedah merangkap PJ PAS negeri Kedah.

Saya telah diberikan amanah sebagai Pengarah H30K ini dan ia adalah kesinambungan kepada Himpunan 15K Pemuda PAS di Kelantan pada penghujung tahun 2006 yang mana saya tidak dapat hadir ke H15K kerana Johor dilanda banjir besar.


H30K telah menyaksikan komposer terkenal, sdr Bob Lokman mengistiharkan diri menyertai PAS dan buat pertama kali petikan gitar dikumandangkan di dalam Kompleks PAS Kedah oleh Pak Long.

17 Oktober ini, Pemuda PAS dengan kerjasama Dewan Ulamak, Dewan Muslimat dan Dewan Himpunan Penyokong PAS akan menggandakan peserta himpunan menjadi Himpunan 60K di Kota Bharu dan tentulah satu lagi sejarah baru akan dicatitkan.

Ketika berucap di Kota Sarang Semut, saya menyebut bahawa seluruh peserta yang hadir telah mencatatkan sejarah bersama dan nama mereka telah tercatat sebagai salah seorang daripada 30 ribu Pemuda PAS yang menjayakan H30K.

Kali ini, saya berazam untuk nama saya dicatatkan sebagai salah seorang ahli PAS yang menjayakan H60K.

Semoga ahli PAS di seluruh negara memasang tekad untuk turut sama melakarkan sejarah gemilang ini. Jangan lepaskan peluang keemasan ini!.

Wassalam.

Khairul Faizi bin Ahmad Kamil
Jalan Raja Laut, Kuala Lumpur.
5 Oktober 2015.


Sila kongsi artikel ini...

Recent Posts Widget

.

.