Bersatu Hati Untuk Bangunkan Semula Negara Malaysia - Khairuddin Abu Hassan

4:29 PM 0 Comments A+ a-



BERSATU HATI DEMI UNTUK BANGUNKAN SEMULA NEGARA MALAYSIA

Pendirian tindakan saya keatas dato seri anwar ibrahim pada suatu masa dulu adalah sama tetapi kini saya mahu gerak dayausaha kearah menyatupadukan semua pemimpin-pemimpin melayu bagi membangunkan semula negara kita yang sedang berada di ambang kehancuran!!

Atas dasar inilah saya kata menyokong mana-mana dayausaha untuk membebaskan dato seri anwar ibrahim dari penjara sg buloh.


Ianya tiada kaitan dengan perasaan rasa bersalah ataupun insaf!! Ini bukan isunya!!

Sehingga bila melayu nak berbalah serta berpecah belah?! Sudah sampai masanya kita kena bersatu secara ikhlas tanpa memikirkan agenda kepentingan politik masing-masing!!

Kita tidak harus toleh ke belakang tetapi kena pandang jauh kehadapan untuk menyelamatkan negara ini dari terus terhumban ke lembah kehancuran.

Bersatu hati secara jujur dan bertanggungjawab untuk kita sama-sama singkirkan semua pemimpin-pemimpin yang korup dan tidak amanah!! Rasuah dan penyelewengan mesti dibanteras hingga ke akar umbi!!

Apakah salah sekiranya mempunyai niat yang tulus serta ikhlas bagi merapatkan semula hubungan silaturrahim sesama kita kearah sama-sama mencapai untuk perbetulkan segala yang tidak betul di dalam urus tadbir negara kita ini?!

Sifat maaf memaafan dituntut di dalam agama Islam. Sekiranya Allah swt ampunkan hambaNya dan Nabi memaafkan umatnya; siapakah kita yang nak melawan ajaran agama Islam yang berteraskan kepada al-quran serta as-sunnah?!

Perpaduan ummah akan menguatkan semula kita secara bersama tanpa kira apa bangsa ataupun agama kita.

Negara Malaysia yang progresif serta berdaya-maju seperti yang dipimpin oleh yabhg tun dr mahathir mohamad selama 22 tahun dahulu mesti diujudkan semula!!


Sila kongsi artikel ini...

Recent Posts Widget

.

.