Kumpul Otak-Otak YB Ahmad Bashah, Azeez Rahim, Johari Baharom, Tajuddin, Maznah Hamid Dan Beberapa Ketua Bahagian Di Kedah Tak Sampai Suku Pun Dibandingkan Dengan Minda Yab Dato Seri Muhriz Tun Mahathir

11:38 AM 0 Comments A+ a-



KUMPUL OTAK-OTAK YB AHMAD BASHAH, YB AZEEZ RAHIM, YB JOHARI BAHAROM, YB TAJUDDIN, MAZNAH HAMID DAN BEBERAPA KETUA BAHAGIAN DI KEDAH TAK SAMPAI SUKU PUN DIBANDINGKAN DENGAN MINDA YAB DATO SERI MUHRIZ TUN MAHATHIR

Tindakan ahmad bashah dan kalangan ketua-ketua umno bahagian yang hadir ke sidang akhbar untuk mendesak presiden umno yang paling bermasalah bagi menukar ganti menteri besar kedah melambangkan kebodohan mereka kearah mencederakan lagi imej umno di kacamata rakyat!!

Bukan menteri besar kedah yang harus ditukar!! Yang sepatutnya ditukar ganti secara skala segera ialah presiden umno itu sendiri!!

Puak-puak bangang macam ahmad bashah lah yang menyebabkan umno semakin dibenci oleh rakyat!! Politik umno yang ditunjang oleh pemimpin-pemimpin kotor kini amat menjijikan!! Kini umno sedang menambah satu demi satu koleksi tindakan yang tidak popular yang bakal mengkafankan seterusnya dikebumikan di liang lahat buat selamanya!!

Ahli-ahli umno di peringkat akar umbi serta keseluruhan rakyat semakin benci dengan politik jijik umno ini!!

Namun semua akur dan tahu bahawa puak bangang ini adalah balaci yang disuruh oleh kalangan tertentu dan mungkin wahyunya datang dari atas!!

Kenapa presiden umno yang paling bermasalah duduk diam?! Mengapa ahli-ahli majlis tertinggi umno membisu seribu bahasa?! Apa komen jawatankuasa disiplin parti umno?!

Dulu ketua-ketua cawangan yang mendesak presiden umno yang jijik ini untuk meletak jawatan diambil tindakan disiplin menggantung keahlian mereka semua!!

Saya amat yakin bahawa agenda puak bangang ini bukan sahaja tidak boleh diterima oleh ahli-ahli umno tetapi juga keseluruhan rakyat di kedah amat kecewa!!

Yab dato seri mukhriz adalah tokoh pemimpin yang amat disenangi oleh rakyat di kedah. Beliau mempunyai keperibadian yang amat tawadduk, mesra rakyat dan cukup adil kepada semua masyarakat di kedah tanpa kira apa ideologi politik mereka!!

Dato seri mukhriz juga amat gigih bekerja tetapi beliau bukan jenis bertelur sebiji riuh sekampung!! Keadaan lanskap politik kedah amat tenang dan aman!!

Inilah kebodohan umno!! Yang baik nak dibuang dan yang kotor serta jijik ditatang!! Saya tak faham langsung apa nak jadi dengan parti umno bangang masakini!! Cukup bodoh dan amat menjijikan!!

Kalau kita kumpul otak-otak yb ahmad bashah, yb azeez rahim, yb jamil khir, yb johari baharum, maznah hamid, yb tajuddin serta beberapa lagi ahli-ahli yb yang hadir pada sidang akhbar tersebut; saya rasa nak dapat suku daripada minda yab dato seri mukhriz pun mustahil!! Mereka itu adalah kalangan tiga suku yang bakal ditolak oleh keseluruhan rakyat kedah pada pru 14 kelak!! Tunggu dan lihatlah!!

Apa pun presiden umno yang paling menjijikan juga kena sedar. Sekiranya beliau mengizinkan tindakan ini berlaku keatas menteri besar kedah masakini; nanti terimalah juga dengan hati yang terbuka sekiranya perkara yang sama berkemungkinan berlaku kepada diri beliau sendiri nanti!!

Jangan marah ya najib tun razak!! Kalau ini berlaku pada diri beliau... redhalah ya!! Jangan nak pecat-pecat orang pulak ok?! Janji tau najib tun razak....!!


Sila kongsi artikel ini...

Recent Posts Widget

.

.