INTERPOL Telah Menolak Permohonan Putrajaya untuk menahan Editor Sarawak Report - Khairuddin Abu Hassan

2:52 AM 0 Comments A+ a-



Apa macam semua kaki bodek minda lemah berotak udang bila pihak 'interpol' secara rasminya telah menolak permohonan Putrajaya untuk menahan claire brown editor sarawak report??!!


Sebagai rakyat Malaysia saya merasa amat malu kerana negara kita tidak dihormati lagi oleh pihak penguatkuasa undang-undang antarabangsa!! Sungguh memalukan!!

Kini secara rasminya interpol telah menolak permohonan Putrajaya untuk menahan editor sarawak report. Ini juga membawa makna semua pertuduhan terhadap clare brown tidak mempunyai asas kebenaran serta tidak mempunyai bukti yang kukuh!!

Semua reka cerita Putrajaya tidak menjadi!! Semua penipuan Putrajaya tidak menjadi!! Ini kemungkinannya semua para penasihat najib tun razak hakikaktnya adalah kalangan kaki bodek minda lemah berotak udang!!

Imej Putrajaya, PDRM dan para menteri-menteri kabinet 'half past six' yang mengeluarkan pelbagai kenyataan kononnya semua laporan yang ditulis oleh clare brown di dalam portal sarawak report tidak tepat dan berteraskan matlumat palsu kini telah terbukti tidak benar sama sekali!!

Apabila interpol menolak permohonan Malaysia ianya membawa makna semua yang dilaporkan oleh clare brown adalah benar!!

Saya nak tahu apa pendirian kalangan kaki bodek minda lemah berotak udang seperti yb datuk rahman dahlan, yb datuk ghapur salleh, yb datuk salleh tun said, yb dato ahmad maslan, yb tan sri shahrir samad serta beberapa tokoh lagi??!!



Kini keseluruhan rakyat jelata dapat melihat secara jelas siapa yang bercakap benar dan siapakah kaki penipu putar alam??!!

Saya dah kata jangan cuba nak reka cerita untuk menegakkan benang yang basah!! Ini soal kebenaran yang berteraskan pada undang-undang!!

Ini juga satu pengajaran kepada semua kaki-kaki bodek minda lemah berotak udang agar jangan cuba nak menipu serta memperbodohkan rakyat lagi di masa akan datang!! Lain kali kalau nak menipu buatlah perancangan yang rapi sikit!! Bila jadi macam ini siapa yang malu??!!

Pihak penguatkuasa undang-undang antarabangsa amat professional dalam melaksanakan tugas dan tanggungjawab mereka!! Mereka bukan seperti para penguatkuasa undang-undang di negara kita yang hanya bertindak mengikut telunjuk tangan ghaib!! Budaya kita takut kepada pemimpin bukan takut pada tuhan!!

Undang-undang di negara kita kini amat tidak adil serta tidak telus!! Semua rakyat jelata tidak menghormati dan tidak yakin lagi dengan para penguatkuasa undang-undang di Malaysia!!

Dengan perasaan rendah diri dan tawadduk saya teringin sangat nak dengar komen serta pandangan ketua polis negara dalam isu clare brown ini yang ditolak oleh interpol!! Bolehkah ketua polis negara beri sedikit pencerahan kepada keseluruhan rakyat di negara kita mengenai berita yang amat mendukacitakan ini!!






Sila kongsi artikel ini...

Recent Posts Widget

.

.