AMANAH Pandang Serius Jenayah Bunuh Yang Sedang Berlaku - Salahuddin Ayub

6:11 PM 0 Comments A+ a-



KENYATAAN MEDIA

AMANAH PANDANG SERIUS JENAYAH BUNUH YANG SEDANG BERLAKU

www.harapanbaru.net


1. AMANAH memandang serius dengan suasana yang sedang berlaku di dalam Negara kita tentang kejadian jenayah bunuh yang bermotifkan politik dan ianya mengacam keselamatan negara kita ketika ini yang sewajarnya dipandang berat oleh pihak keselamatan kita.

2. Penemuan Timbalan Pendakwa Raya Kevin Anthony Morais daripada Jabatan Peguam Negara yang dibunuh kejam serta yang terbaru kejadian tembak seorang mangsa yang dipercayai berasal dari Felda Bukit, Kuantan di Restoran Aliff bersebelahan Berjaya Mengamall awal pagi ini.

3. Pihak Pasukan Keselamatan terutamanya Pasukan Polis DiRaja Malaysia (PDRM) perlu meningkatkan keselamatan kita berikutan kes-kes berprofil tinggi termasuk menggunakan senjata api yang kerap berlaku dan ianya adalah isu keselamatan yang perlu diambil tindakan tegas.

4. AMANAH mengharapkan agar seluruh rakyat bertenang dan mengambil sikap berhati-hati dengan suasana yang sedang berlaku serta jaminan keselamatan adalah tanggungjawab besar bagi sesebuah kerajaan yang perlu diterjemahkan dengan tindakan yang sewajarnya.

Amanah. Progresif. Peduli.


SALAHUDDIN HJ AYUB
Timbalan Presiden
Parti Amanah Negara
18 September 2015


Sila kongsi artikel ini...

Recent Posts Widget

.

.