IKRAM: Penglibatan Ustaz Hasanuddin Mohd Yunus Dalam Parti Amanah Negara (AMANAH)

6:27 AM 0 Comments A+ a-



Kenyataan Media
Pertubuhan IKRAM Malaysia (IKRAM)

12 September 2015 bersamaan 29 Zulkaedah 1436H

Penglibatan Ustaz Hasanuddin Mohd Yunus Dalam Parti Amanah Negara (AMANAH)


Pertubuhan IKRAM Malaysia (IKRAM) mengucapkan tahniah dan mengalu-alukan perlantikan Ustaz Hasanuddin Mohd Yunus sebagai Naib Pengerusi Parti Amanah Negara (AMANAH) seperti yang diumumkan oleh Pengerusi AMANAH, Hj Mohammad Sabu dalam sidang media pada 31 Ogos 2015.

IKRAM menghormati keputusan Ustaz Hasanuddin untuk melepaskan jawatannya dalam IKRAM dan terlibat aktif dalam politik sepertimana yang diucapkan beliau dalam program perlancaran parti tersebut.

Sebagai Timbalan Presiden dalam IKRAM untuk penggal 2014-2018, beliau telah menunjukkan kegigihan dan kesungguhan yang amat tinggi dalam mempelopori usaha-usaha IKRAM khususnya dalam membina rangkaian hubungan dan melaksanakan program perubahan ke arah kebaikan dan kesejahteraan negara menerusi pelbagai relung amal di dalam dan juga di luar negara.

IKRAM percaya dengan latar belakang, pengalaman dan kredibiliti yang dimilikinya, beliau boleh berjaya dalam apa juga medan yang bakal diceburi.

IKRAM mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih kepada beliau atas sumbangan yang amat besar kepada IKRAM khasnya dan masyarakat umum amnya.

Semoga beliau dapat terus menyumbang kepada pembinaan negara bangsa Malaysia dalam lapangan politik kepartian yang diceburinya.

IKRAM berdoa agar Allah SWT sentiasa memberi petunjuk dan hidayah-Nya dalam setiap urusan beliau.

Selamat maju jaya.

Dr Mohd Parid Sheikh Ahmad
Presiden
Pertubuhan IKRAM Malaysia


Sila kongsi artikel ini...

Recent Posts Widget

.

.