Tan Sri Khaled Abu Bakar (KPN) Tolong Jawap!! Jangan Lari Dari Fakta Sebenar - Khairuddin Abu Hassan

11:00 PM 0 Comments A+ a-



TAN SRI KHALED ABU BAKAR (KPN) TOLONG JAWAB!! JANGAN LARI DARI FAKTA SEBENAR!!


Khairuddin Abu Hassan

Apa status siasatan laporan polis saya keatas najib tun razak, rosmah mansor, riza aziz dan jho low??!!

Adakah polis sudah memanggil mereka untuk proses siasatan?! Kalau belum; kenapa?!


Sekiranya tan sri khalid abu bakar buat kenyataan nak panggil tun dr mahathir mohamad kerana menghadiri perhimpunan BERSIH 4; mengapa najib tun razak, rosmah mansor, riza aziz dan jho low tidak boleh dipanggil?! Apa istimewanya mereka ini?!

Kenapa PDRM pilih kasih dan praktik 'double standard' dalam siasatan mereka?!

Keseluruhan rakyat Malaysia sedang memerhati dan negara-negara luar juga sedang melihat pihak penguatkuasa kita yang amat tidak berkredibiliti, tidak telus, tidak adil, tidak professional serta tidak amanah!!

Malahan, kuasa eksekutif kita sudah nampak salahguna kuasa di dalam menangani kes skandal 1MDB!!

Perkara yang patut diberi keutamaan untuk menyiasat polis tidak siasat!! Perkara-perkara yang tidak patut siasat direka-cerita untuk menyiasat!!

Akhirnya PDRM hanya dapat malu!! Lihat saja reka-cerita mereka mengenai justo yang akhirnya dinafikan oleh polis thailand kononnya terlibat dengan memalsukan dokumen-dokumen petrosaudi!!

Pembohongan terhadap clare brown (editor sarawak report) juga dimalukan oleh INTERPOL yang menyatakan mereka tidak mempunyai asas untuk menahan clare brown dan menolak fahaman politik sempit Malaysia!! PDRM malu besar!! Putrajaya pun malu besar!!

Tadi TV3suku keluarkan berita fitnah kononnya tun dr mahathir mohamad membiayai kos operasi sarawak report di london. Itu satu pembohongan dan penipuan yang tidak berasas sama sekali!! Saya lebih mengenali clare brown!! Macam-macam reka-cerita dibuat untuk melakukan 'character assasination' terhadap para pengkritik mereka!! Namun kita semua jangan risau kerana rakyat tidak bodoh semacam mereka semua!!

Saya mempunyai hak untuk mengetahui kedudukan atau status laporan polis keatas najib tun razak, rosmah mansor, riza aziz serta jho low!!

Tan sri khalid abu bakar tolong beri pencerahan dan jangan menyimpang dari asas sebenar kes skandal 1MDB!!
Jangan terlalu kalut dengan isu-isu lain!! Laporan polis saya dah lama buat tapi habuk pun tak ada!! Inilah imej PDRM masakini yang sedang ditertawakan oleh seluruh dunia!!



Sila kongsi artikel ini...

Recent Posts Widget

.

.