Terima Kasih Yab Tuan Lim Guan Eng - AMK Selangor

11:40 AM 0 Comments A+ a-



TERIMA KASIH YAB TUAN LIM GUAN ENG

AMK SELANGOR mengucapkan terima kasih kepada YAB Tuan Lim Guan Eng berkenaan dengan ucapan beliau di Johor Bharu pada 13/9/2015 berkaitan kerjasama dalam pentadbiran Kerajaan Negeri Selangor.

Kami berpandangan beliau sudah menunjukkan kematangan berpolitik dan telah meletakkan kepentingan rakyat sebagai keutamaan khususnya di Negeri Selangor. Kenyataan beliau jelas menunjukkan bahawa Pakatan Rakyat amat penting didalam meneruskan agenda yang telah dipersetujui bersama selama ini. Konsensus dan muafakat didalam Pakatan Rakyat adalah amanah daripada rakyat dan kemenangan besar Pakatan Rakyat di Selangor adalah kerana harapan dan amanah besar rakyat kepada Pakatan Rakyat.


AMK SELANGOR berharap agar kerjasama dan muafakat Pakatan Rakyat akan dapat diperkukuhkan demi menyelamatkan negara daripada kehancuran oleh UMNO dan Barisan Nasional. Di samping itu, muafakat Pakatan Rakyat di Selangor adalah sangat penting didalam mengekalkan kemenangan rakyat dan bagi menjayakan agenda Pembangunan Berkualiti Rakyat Di Peduli.

Kepada semua pimpinan utama Pakatan Rakyat, AMK SELANGOR menyeru agar kita semua kembali ke meja rundingan bagi menyelesaikan segala masalah yang timbul. Tidak ada masalah yang tidak boleh diselesaikan. Rakyat sedang memerhatikan kita dan jangan sesekali kita khianat amanah yang telah diberikan oleh rakyat.

AMK SELANGOR menyokong dan mendukung penuh usaha ke arah memperkukuhkan Pakatan Rakyat demi Malaysia tercinta dan negeri Selangor yang kita kasihi bersama.

Terima kasih.
Salam Reformasi,

Zainol Abidin Mohamed
Timbalan Ketua AMK SELANGOR/
Ketua AMK Gombak
14/9/2015


Sila kongsi artikel ini...

Recent Posts Widget

.

.