Penafian Fitnah Jahat El-Haraki - Ahmad Syazwan Muhammad Hasan

8:45 AM 0 Comments A+ a-



PENAFIAN FITNAH JAHAT EL-HARAKI

1. Telah tersebar suatu posting di page 'El-haraki' dengan menyatakan saya adalah dalang utama membocorkan maklumat dari Pejabat Menteri Besar Kelantan.


2. Turut disebutkan saya telah mengeluarkan fail sulit dari pejabat, dan tindakan tersebut dengan tujuan untuk menjatuhkan kerajaan negeri, dakwanya.

3. Saya dengan ini menafikan sekeras-kerasnya fitnah jahat tersebut yang nyata tidak berasas sama sekali. Tuduhan tanpa bukti hanyalah suatu agenda peribadi yang jahat dan tidak bermoral. Saya bukannya orang politik, dan bukan tugas saya untuk laksanakan kerja tersebut, apatahlagi menjatuhkan sebuah kerajaan yang diasaskan dengan Dasar Membangun Bersama Islam!

4. Dakwaan mengeluarkan fail sulit cukup berat kerana ia melibatkan kesalahan dibawah Akta Rahsia Rasmi 1972. Oleh itu, satu laporan polis akan dibuat dalam masa terdekat.

5. Semoga Allah jauhkan fitnah kepada orang mukmin yang bersabar, juga diberi hidayah kepada yang terlibat.

“Takutlah kalian kepada fitnah yang tidak hanya menimpa orang-orang yang zalim diantara kalian secara khusus.” [ Al-Anfal: 25 ]

AHMAD SYAZWAN MUHAMMAD HASAN
SUK
01/12/2015 ( 05:25pm )


Sila kongsi artikel ini...

Recent Posts Widget

.

.