Najib Tak Perlu Tubuh JawatanKuasa Ekonomi Khas Tetapi Beliau Hanya Perlu Berundur Secepat Mungkin - Khairuddin Abu Hassan

1:17 PM 0 Comments A+ a-



NAJIB TAK PERLU TUBUH JAWATANKUASA EKONOMI KHAS TETAPI BELIAU HANYA PERLU BERUNDUR SECEPAT MUNGKIN

oleh: Khairuddin Abu Hassan

s
Pada pandangan peribadi saya; najib tun razak tak perlu bersikap retorikal sepanjang masa nak tubuh jawatankuasa ekonomi khas dan sebagainya untuk menjaminkan pertumbuhan ekonomi secara mampan. Segalanya sudah terlambat dan rakyat dah jemu mendengar retorikal Perdana Menteri itu!!

Yang penting ialah Perdana Menteri harus berundur secepat mungkin untuk selamatkan keadaan politik mahupun ekonomi negara kita yang kini sedang berada di dalam keadaan yang cukup parah masakini!!


Ini pilihan yang terbaik buat masa sekarang!! Najib tun razak telah gagal secara jelas untuk urus-tadbir negara ini secara amanah ataupun terbaik mungkin!!

Rakyat terlalu jemu dengar retorik kosong najib tun razak!! Cukuplah jangan dok merepek lagi!!

Kita dah mempunyai anggota jemaah menteri yang terlalu besar!! Kita dah mempunyai ramai bekas-bekas menteri yang masih dilantik sebagai penasiha-penasihat yang bertaraf menteri!! Kita dah mempunyai ramai timbalan-timbalan menteri!! Kita mempunyai pelagai jawatankuasa-jawatankuasa khas yang telah ditubuhkan selama ini!! Kita dah mempunyai berbagai badan-badan berkanun!!

Najib tun razak nak merepek apa lagi?! Cukuplah jangan cuba untuk menabur janji manis kosong lagi kepada keseluruhan rakyat jelata di tanahair kita!!

Yang penting serta pilihan terbaik ialah Perdana Menteri harus akui semua kegagalan mahupun kesilapan-kesilapan besar beliau seterusnya mohon maaf lah kepada rakyat dan berundur lah secara terhormat secepat yang mungkin!! Hakikatnya, inilah kemahuan rakyat Malaysia pada masa ini!!



Sila kongsi artikel ini...

Recent Posts Widget

.

.