Pemimpin UMNO Hari Ini Adalah Musuh UMNO Sebenar - Anina Saadudin

9:38 AM 0 Comments A+ a-



PEMIMPIN UMNO HARI INI ADALAH MUSUH SEBENAR PARTI UMNO

Assalamualaikum dan selamat malam.

UMNO adalah sebuah parti yang ditubuhkan dengan niat suci untuk menjaga orang Melayu dan menjamin kehidupan harmoni antara kaum.


UMNO bukan parti racist. UMNO hanya ingin menjamin kesejahteraan rakyat dan menyokong usaha kerajaan untuk memajukan dan memakmurkan negara demi untuk kehidupan bersama yang lebih baik .

Langsung tidak tercatat dalam perlembagaan UMNO bahawa parti itu ditubuhkan untuk menjaga dan melindungi mana-mana pihak dengan menindas bangsa lain.

Perpaduan kaum adalah hasrat luhur pemimpin terdahulu. Kerana itulah UMNO bergabung dengan parti-parti bangsa lain dan membentukan perikatan yang dikenali sebagai Barisan Nasional.

Hari ini UMNO telah dipergunakan oleh pihak tertentu dengan menyemarakkan semangat perkauman yang sungguh merbahaya.

Saya sayangkan UMNO. Ramai orang Melayu sayangkan UMNO. Orang Melayu kini diperalatkan untuk mempertahankan pemimpin yang jahat oleh pihak-pihak yang berkepentingan.

Saya ingin seluruh rakyat Malaysia dan masyarakat antarabangsa tahu bahawa UMNO tidak jahat. Pemimpin UMNO terdahulu telah menjaga orang Melayu dan bangsa-bangsa lain dengan begitu baik. Pemimpin UMNO terdahulu telah membuktikan kepada dunia negara ini ditadbir dengan baik dan menjadikan negara ini negara yang membangun dengan pesat dan progresif.

Jangan salahkan UMNO. Apa yang berlaku hari ini bukan salah UMNO tetapi salah pemimpin yang rakus dan jahat.

Saya tidak akan berhenti dari berusaha untuk menegakkan kebenaran. Walaupun saya kononnya dilucutkan keahlian, kasih sayang saya pada UMNO yang luhur tidak akan padam.

Musuh sebenar UMNO adalah pemimpin UMNO yang kini sedang berkuasa, bukan pihak luar. Semoga Allah memusnahkan parasit-parasit yang cuba menjahanamkan UMNO.

Salam kasih sayang untuk rakyat Malaysia,

Anina Saadudin


Sila kongsi artikel ini...

Recent Posts Widget

.

.