Amaran Buat Raja Petra dan Blog MYKMU Yang Mengfitnah saya - Khairuddin Abu Hassan

2:36 PM 0 Comments A+ a-



AMARAN TERHADAP RAJA PETRA DAN BLOG MYKMU YANG MEMFITNAH SAYA

Saya sedang mengarahkan peguam untuk membuat penelitian terhadap kenyataan fitnah yang dibuat oleh penyangak raja petra serta blog mykmu di dalam penulisan mereka yang tidak berasas sama sekali!!

Seumur hidup tidak pernah mengenali atau berjumpa dengan justo sepertimana yang ditulis oleh mereka dengan niat jahat untuk memfitnah serta mencemarkan kredibiliti keperibadian saya.


Mereka ini adalah kalangan desperado yang cuba mereka-cipta fakta yang tidak benar. Saya juga ingin mencabar penyangak raja petra dan blog mykmu untuk membuktikan tuduhan jahat mereka itu!!

Pihak barisan peguam saya sedang membuat penelitian keatas kenyataan yang berunsur fitnah itu dan tidak teragak-agak untuk nengambil tindakan undang-undang saman malu atas dasar prinsip kebenaran!!

Walaupun melayan kerenah penyangak raja petra ini buang masa saja kerana sifat baculnya yang lari ke luar negara serta hanya berani menabur fitnah dari jarak jauh saja!! Tambahan pulak beliau adalah seorang yang bankrap!!

Sesiapa saja boleh mengambil tindakan saman malu keatas diri saya sekiranya tindakan selama ini berunsur fitnah!!

Namun, dalam apa jua keadaan perjuangan untuk menegakkan kebenaran buat 30 juta rakyat malaysia akan diteruskan sehinggalah kebenaran muncul!! Kita wajib memerangi rasuah serta penyelewengan sepertimana yang dituntut oleh hukum islam yang sebenarnya!!

Taat dan takut hanya pada Allah swt bukan pada pemimpin mungkar lagi korup!!


Sila kongsi artikel ini...

Recent Posts Widget

.

.