Isu Justo Tidak Relevan!! Jangan Cuba Alih Pandangan!! - Khairuddin Abu Hassan

11:49 PM 0 Comments A+ a-



TV3suku ISU JUSTO TIDAK RELEVAN!! JANGAN CUBA ALIH PANDANGAN!!

TV3suku ni tak habis-habis cuba alih pandangan rakyat dengan cuba mainkan isu justo, clare brown dan pemilik akhbar The Edge kononnya berkonspirasi untuk jatuhkan najib tun razak serta kerajaan Malaysia hampir setiap malam!!

Mereka nampak bertungkus-lumus untuk alihkan pandangan rakyat dari isu sebenar.


Hakikatnya, polemik kes skandal 1MDB ini senang saja untuk diselesaikan serta menutup kesnya!! Apa yang najib tun razak perlu lakukan ialah dengan bercakap benar serta bagi jawapan yang telus!!

Di manakah duit-duit rm7 billion yang dilaburkan di kepulauan caymen berada pada masakini?! Di manakah duit-duit KWAP rm4 billion berada dan apa jadi dengan duit yang kononnya berjumlah usd1.103 billion kononnya disimpan dalam bank BSI singapura?!

Rakyat tak mahu dengar pelan rasionalisasi syarikat 1MDB!! Budak tingkatan 6 pun boleh beri taklimat mengenainya. Duit-duit berjumlah berbillion ringgit hilang dan syarikat tanggung bebanan hutang; dapat aset-aset dibeli pada kadar murah dari kerajaan dijual dengan harga yang tinggi untuk bayar hutang 1MDB!! Saya pun boleh buat macam tu!!

Tetapi pokok persoalannya, mana pergi duit-duit syarikat 1MDB sebelum ini yang dikatakan dilabur di serata dunia menghilang?!

Tolong jawab persoalan ini cukuplah TV3suku!! Yang lain janganlah dok kelentong nak perbodohkan rakyat Malaysia yang bijak ini!! Rakyat Malaysia mentaliti mereka bukan macam puak-puak kaki bodek minda lemah otak udang dari barisan kabinet 'half past six' najib tun razak!!

Saya ingin sarankan kepada TV3suku supaya suruh najib tun razak jawab persoalan ini secara telus, jelas serta lurus maka kemungkinannya isu skandal 1MDB boleh dileraikan secara selamanya tanpa harus dipertikaikan lagi oleh mana-mana pihak selepas ini!!

Sehingga kini najib tun razak, arul kanda kandasamy dan 1MDB tidak pernah memberi jawapan secara komprehensif mengenai dana-dana ini yang kita semua tidak tahu di manakah ia sedang berada pada hari ini!!

TV3suku mungkin boleh diperbodohkan oleh najib tun razak, arul kanda kandasamy dan 1MDB tetapi 28 juta rakyat Malaysia tidak bodoh seperti TV3suku ini!!




Sila kongsi artikel ini...

Recent Posts Widget

.

.