Marilah Semua Rakyat Malaysia Doakan Keselamatan Tuan Anthony Kevin Morais - Khairuddin Abu Hassan

1:26 PM 0 Comments A+ a-



MARILAH SEMUA RAKYAT MALAYSIA DOAKAN KESELAMATAN TUAN ANTHONY KEVIN MORAIS

Saya berdoa agar Tuan Anthony Kevin Morais; Timbalan Ketua Bahagian Bicara dan Rayuan di Jabatan Peguam Negara berada dalam keadaan selamat dan dipelihara tuhan. Amatlah diharapkan agar keseluruhan rakyat Malaysia turut memanjangkan doa keselamatan Tuan Anthony Kevin Morais mengikut fahaman agama masing-masing.

Kita jangan buat sebarang spekulasi sehinggalah siasatan penuh selesai. Saya yakin Tuan Anthony akan berada di dalam keadaan yang paling selamat masakini.


Namun, pegangan prinsip peribadi ialah tidak gentar sama sekali dengan sebarang ugutan ataupun apa saja malapetaka yang bakal menimpa keatas diri saya khususnya!! Ajal maut di tangan tuhan!!

Atas nama perjuangan untuk menegakkan kebenaran; apa saja risiko yang bakal ditempuhi tidak sama sekali melunturkan semangat untuk menentang kemungkaran oleh pemimpin tertinggi di negara kita!!

Kita harus pasrah dan berpegang utuh pada hukum qadha dan qadhar dari Allah swt!! Semua pengkhianat negara yang menyamun wang kerajaan serta duit rakyat mesti ditangkap, didakwa serterusnya dipenjarakan seandainya mereka ini terbukti melakukan jenayah penyelewangan tersebut tanpa pilih kasih!! Kuncu-kuncu yang terlibat untuk bersubahat bagi menutup kemungkaran ini juga mesti diperangi dan didakwa di atas kegiatan konspirasi mereka mengkhianati bangsa, agama serta tanahair.

Ketirisan, jenayah rasuah serta penyelewengan mesti ditentang secara mati-matian!! Sekiranya unsur-unsur jenayah ini tidak mati; maka negara kita yang tercinta ini bakal mati!! Sebab itulah tanpa sebarang perbedaan fahaman ideologi politik, bangsa serta agama; kita semua warganegara yang bertanggungjawab mesti satu hati untuk membanteras semua pemimpin-pemimpin korup dari bermaharajalela!!

Mulai saat serta detik ini juga apa saja malapetaka yang bakal menimpa kita; lawan tetap lawan sehingga semua pemimpin-pemimpin korup disingkirkan seterusnya dihukum setimpal dengan kesalahan mereka secara adil mahupun saksama!!


Sila kongsi artikel ini...

Recent Posts Widget

.

.