Godam Nombor Telefon, Taktik Kotor Cuba Sekat Kemaraan AMANAH - Anuar Tahir

10:51 AM 0 Comments A+ a-



KENYATAAN MEDIA

GODAM NOMBOR TELEFON, TAKTIK KOTOR CUBA SEKAT KEMARAAN AMANAH

www.amanahnegara.org


1. Saya menerima beberapa laporan berkenaan dengan nombor telefon beberapa orang setiausaha AMANAH di peringkat negeri yang telah digodam dan digunakan untuk menghantar mesej palsu berkait keahlian dan penghinaan kepada pihak tertentu.

2. Setakat ini, ia melibatkan nombor telefon setiausaha AMANAH Wilayah Persekutuan, Selangor, Perak, Perlis, Pahang dan Kelantan. Kesemua mereka hanya mengetahui hal ini selepas mendapat mesej balas dari penerima yang menghubungi mereka.

3. Bagi pihak Parti Amanah Negara, saya ingin menyatakan kekesalan terhadap tindakan pihak tidak bertanggungjawab ini yang telah menggunakan taktik politik kotor. Kami tidak menolak kemungkinan bahawa tindakan ini sebagai cubaan mengganggu dan menyekat gelombang penyertaan rakyat ke dalam parti AMANAH yang semakin pesat waktu ini khususnya di peringkat kawasan.

4. Kes sebegini bukan pertama kali berlaku. Sebagai sebuah parti baharu, kami sedar akan risiko yang terpaksa dihadapi dalam usaha memposisikan parti AMANAH di persada politik tanah air.

5. Saya ingin menegaskan bahawa, walau apa cara sekalipun digunakan untuk menyekat usaha kami, ia sama sekali tidak akan mematahkan semangat para petugas parti AMANAH untuk terus mendampingi rakyat.

6. Kepada ahli dan orang ramai, khususnya penerima mesej palsu itu, saya mengharapkan anda bersabar dan tidak mudah keliru dengan permainan politik jijik ini.

7. Pasukan teknikal AMANAH sedang menyiasat kes ini dan mereka yang nombornya terlibat digodam, dinasihatkan membuat laporan polis.

"Harapan Baru"
"Islam, Rahmat Untuk Semua"

HJ MOHD ANUAR TAHIR
Setiausaha
Parti Amanah Negara
18 Oktober 2015


Sila kongsi artikel ini...

Recent Posts Widget

.

.