DACS Dewan Pemuda PAS Malaysia merakamkan ucapan takziah kepada keluarga Allahyarham Samsuhaimi Che Mat

4:41 PM 1 Comments A+ a-



Department of Art, Culture and Sport (DACS) Dewan Pemuda PAS Malaysia merakamkan ucapan takziah kepada keluarga Allahyarham Samsuhaimi Che Mat yang telah meninggal dunia akibat kemalangan motosikal di LPT 2 semalam. Allahyarham meninggal dunia semasa kemalangan selepas menghadiri Himpunan 60K di Kota Bharu. Allahyarham Samsuhaimi juga merupakan Timbalan Komandan Jabatan Amal Maran.

DACS DPPM juga ingin merakamkan ucapan takziah kepada Sdr. Farhan Bin Ruselan yang juga mengalami kemalangan motosikal ketika konvoi ARC Selangor ke Himpunan Fastaqim 60K di Kota Bahru,Kelantan. Beliau telah mengalami kecederaan tulang pinggul dan belakang yang serius.


Justeru, Lajnah Kebajikan DPPM akan melancarkan kutipan sumbangan melalui Tabung Pemuda Prihatin bagi membantu meringankan beban yang dihadapi oleh keluarga Allahyarham Samsuhaimi dan juga Sdr. Farhan.

DACS DPPM mendoakan agar roh Allahyarham Samsuhaimi ditempatkan di kalangan hamba-Nya yang soleh. DACS DPPM juga turut mendoakan buat Sdr. Farhan agar beliau cepat sembuh. Sesungguhnya jasa dan pengorbanan kalian adalah terlalu besar untuk dinilai. Hanya Allah SWT sahaja yang mampu membalas segala-galanya.

Ir. Hj Khairil Nizam Khirudin
Naib Ketua Pemuda
merangkap Pengarah DACS
Dewan Pemuda PAS Malaysia


Sila kongsi artikel ini...

Recent Posts Widget

.

.