Rm 2.6 Billion - Penjelasan Yang Tiasa Penjelasan - Mahfuz Omar

10:29 AM 0 Comments A+ a-



Kenyataan Media.

ISU RM2.6 BILION -
PENJELASAN YANG TIADA PENJELASAN.


1. Penjelasan yang dibuat oleh TPM atas isu RM2.6 bilion di Parlimen sebenarnya tidak menjelaskan apa-apa yang boleh membantu merungkaikan segala kekalutan, kekusutan dan keraguan rakyat Malaysia terhadap PM Najib dalam isu penerimaan RM2.6 bilion dalam akaun peribadi beliau. Penjelasan ringkas Zahid yang tiada penjelasan betulkah RM2.6 bilion itu derma dan siapakah penderma.

2. Penjelasan yang tanpa menjelaskan itu sebenarnya terus meninggalkan persoalan demi persoalan yang cenderung mengesyaki bahawa PM Najib melakukan kesalahan rasuah dan salahgunakuasa menerima suapan daripada pihak yang menjadi rahsia.

3. Apakah TPM sengaja memberikan penjelasan yang bertujuan untuk Najib terus dipersoalkan rakyat? Apakah ini juga sebagai signal untuk perwakilan Umno pada PAU minggu depan jangan menjadi tunggul sebaliknya menekan Najib untuk berundur daripada jawatan Presiden Umno dan PM? Semua ini terus menjadi tanda tanya di sebalik rahsia besar Skandal RM2.6 bilion.

4. Apa pun terima kasih kepada TPM Dato'Zahid di atas penjelasan isu RM2.6 bilion yang terus menambah persoalan tanpa penyelesaian.

SELAMATKAN RAKYAT DAN MALAYSIA TERCINTA.

DATO' HJ MAHFUZ HJ OMAR
Ahli Parlimen Pokok Sena
4 Dis 2015/22 Safar 1437H


Sila kongsi artikel ini...

Recent Posts Widget

.

.