Rakyat Nak Tahu Siapa Penderma RM 2.6 billion Kepada Najib Tun Razak - Khairuddin Abu Hassan

8:22 AM 0 Comments A+ a-



RAKYAT NAK TAHU SIAPA PENDERMA RM2.6 BILLION KEPADA NAJIB TUN RAZAK

Keseluruhan rakyat di tanahair kita ingin mengetahui siapakah penderma yang mendermakan sejumlah rm2.6 billion kepada najib tun razak?! Jumlah derma ini amat besar dan dimasukkan ke dalam akaun peribadi najib tun razak!!

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (sprm) mesti memaklumkan secara telus dan jelas kepada keseluruhan rakyat malaysia demi untuk mengelakkan daripada ujudnya persepsi negatif di kalangan akar umbi. Kes derma rm2.6 billion ini mesti dimaklumkan secara sahih kepada rakyat seterusnya menutup terus pertikaiannya yang telah berlarutan sekian lama!!


Saya juga amat setuju dengan pandangan yabhg tun dr mahathir bin mohamad yang menggesa sprm untuk membuktikan bahawa wang derma ini bukannya dari dana yang berkaitan dengan syarikat 1mdb!!

Sprm juga mesti menunjukkan secara telus bagaimana wang derma ini dibelanjakan secara terperinci seterusnya ke mana pergi wang baki tersebut?!

Isu ini harus disiasat dan ditangani oleh sprm secara telus serta komprehensif tanpa dipengaruhi oleh mana-mana pihak.

Sama-samalah kita berdoa kehadrat Allah swt untuk memberi kekuatan serta sifat amanah kepada keseluruhan para pegawai sprm yang terlibat secara langsung ataupun tidak di dalam menyiasat kes wang derma rm2.6 billion yang telah menjadi polemik di tanahair kita sekian lama. (Amin)


Sila kongsi artikel ini...

Recent Posts Widget

.

.