Tak Perlu Yahudi, Keyahudian Dan Kemunafikan Sudah Ada Dalam Diri Kamu - Wan Ahmad Fayhsal

6:43 PM 0 Comments A+ a-



TAK PERLU YAHUDI, KEYAHUDIAN DAN KEMUNAFIKAN SUDAH ADA DALAM DIRI KAMU

Adakah anda terima hujah kelakar ini?

Adakah JASA menjelaskan kepada UMNO bahawa Bankers Yahudi bernama Tim Leissner dari Goldman Sachs yang jerut Najib untuk berhutang?


Adakah JASA jelaskan kepada UMNO bahawa Paul Stadlen yang juga Yahudi daripada APCO dibayar begitu tinggi untuk menjadi propagandis Najib?

Adakah JASA jelaskan kepada UMNO bahawa Najib dan sekian ramai pemimpin UMNO amat bergantung kepada jejaka Cina bernama Eric See-To yang menggunakan alter-ego Lim Sian See untuk membela setiap satu kebobrokan dan kesalahan UMNO? Baik lantik dia jadi Senator dan lawan Tony Pua dan Rafizi secara jantan.

Adakah JASA jelaskan kepada UMNO bahawa Jho Low yang perangkap Najib dan Rosmah dengan "financial engineering" yang gila sebat duit orang Melayu dalam KWAP, PNB, Tabung Haji untuk langgani kertas hutang projek 1MDB ?

ADAKAH ORANG UMNO SEDAR PEMIMPIN KAMU MENIPU KAMU DAN SELURUH RAKYAT MALAYSIA DAN MENGGADAI ASET NEGARA?

Kamu sedar tak wahai orang UMNO anak cucu kamu nanti akan hidup melarat kerana semua penipuan ini yang telah menyentap barakah yang ada di Tanah Melayu?

Sebelum kamu nak salahkan Yahudi, salahkan DAP kamu tengok betul-betul muka kamu dalam cermin apa yang kamu benar-benar dah lakukan untuk orang Melayu khusus kepada generasi kami yang sedang dihimpit kerakusan kamu dan faham "rent-seeking capitalism" politik wang UMNO yang menjahanamkan orang Melayu selama hampir separuh abad.

Usah berdalih! Lihat diri sendiri!

Wan Ahmad Fayhsal

s



Sila kongsi artikel ini...

Recent Posts Widget

.

.