Amerika Takkan Siasat Dan Tahan Najib,Tapi Akan Pasti Najib Tandatangan TPPA - Mahfuz Omar

1:27 AM 0 Comments A+ a-



Kenyataan Media

AMERIKA TAKKAN SIASAT DAN TAHAN NAJIB,TAPI AKAN PASTI NAJIB TANDATANGAN TPPA.

1. Sejak keluarnya berita di New York Time yang mengatakan Najib akan disiasat dan ditahan oleh pihak berkuasa Amerika atas laporan isu-isu yang berkaitan 1MDB, saya dengan penuh yakin tidak mempercayai tindakan bodoh ini akan dilakukan oleh Kerajaan Amerika.


2. Sebagai sebuah negara kuasa besar yang mempunyai kepentingan tertentu ke atas negara-negara seperti Malaysia sudah tentu akan mencari jalan bagi menundukan kerajaan- kerajaan seperti Malaysia menjadi lembu dicucuk hidung, mengikut telunjuk atau sebagai pecacai Amerika.

3. Kalau pun ada kes yang boleh disiasat Amerika ke atas Najib dalam isu-isu yang berkaitan 1MDB dan pemindahan RM2.67 bilion ke akaun peribadi Najib dengan menggunakan matawang Dollar Amerika AS700 juta namun ada perkara yang lebih besar yang akan Amerika memperolehi manfaatnya dengan memastikan Malaysia dan Najib menandatangani TPPA. Daripada mengambil tindakan ke atas Najib seorang adalah lebih baik menggunakan kesalahan jenayah yang dilakukan Najib untuk menjajah Malaysia. Inilah kebijaksanan Amerika.

4. Najib berjaya melepaskan diri daripada disiasat oleh Amerika tetapi Malaysia dan rakyat terperangkap dalam pejajahan TPPA Amerika. Najib berjaya menyelamatkan dirinya seorang tetapi memenjarakan 30 juta rakyat dan negara Malaysia dalam penjara TPPA Amerika.

UNDURKAN NAJIB,RAKYAT SELAMAT, MALAYSIA BERKAT.

DATO' HJ MAHFUZ HJ OMAR
Ahli Parlimen Pokok Sena
29 Sept 2015/15 Zulhijjah 1436H


Sila kongsi artikel ini...

Recent Posts Widget

.

.