Wan Azizah menjawab sms saya dengan berkata beliau tidak berkata mengenai 153 dan ia adalah satu salahfaham - Arutchelvan PSM

9:57 AM 0 Comments A+ a-




Semalam hari Isnin, dalam suasana jerebu tebal, saya telah menulis satu email atas arahan JK Pusat PSM dan hantar satu sms yang penuh sopan kepada DS Wan Azizah meminta beliau menjelaskan supaya isu ini boleh tamat/close "put to rest" .

Wan Azizah menjawab sms saya dengan berkata beliau tidak berkata mengenai 153 dan ia adalah satu salahfaham (misunderstanding), Semalam juga Pengarah Komunikasi PKR Fahmi Fadzil menegaskan bahawa bukan Wan Azizah yang tuduh PSM tetapi orang lain.

Maka saya rasa PSM tidak berhasrat memanjang-manjangkan isu ini lagi. Yang jelas, 2 MP tuduh Wan Azizah. DS Wan Azizah cakap beliau tidak cakap dan disokong oleh Tian dan Fahmi. Maka kesimpulan adalah memang ada dikalangan yang buat kenyataan ini tidak amanah dan memang susah untuk mereka mengaku dan meminta maaf.

Saya berterimakasih kepada Tian dan Hanifa kerana meminta maaf walaupun mereka juga tidak terlibat . Walauapapun mereka semua setuju tuduhan keatas PSM tidak benar dan kita berjaya membongkarkan satu fitnah berniat jahat keatas kami.

Terima Kasih kepada begitu ramai orang yang menyokong PSM dan marah bagaimana kami difitnah dan dilayan.Selamat malam dan esok, kita fokus isu yang lebih berfaedah.Jom kita lawan penindasan dan membela rakyat. Let's move on !


Sila kongsi artikel ini...

Recent Posts Widget

.

.