Afiq Bin Ayob: Sila Pm Saya - Zaharuddin Muhammad

9:28 AM 0 Comments A+ a-



AFIQ BIN AYOB: SILA PM SAYA.

Saya terbaca sebaran laporan SPRM daripada Mohd Afiq bin Ayob tentang kenyataan media laporan rasuah berkaitan Exco kelantan.

Pertamanya, saya sendiri mencari dokumen yang ada jika benar-benar wujud. Jika ia benar-benar wujud saya mahu mendapatkannya untuk saya sendiri lawan jika ia benar berbukti dan berfakta.


Saya sendiri akan pergi buat laporan SPRM di samping membawanya ke Mesyuarat PAS Pusat jika ia benar-benar genuine dan betul. Tetapi setakat beberapa isu yang dibangkitkan, ia adalah fitnah. menyebut angka tidak semestinya fakta. Fakta ialah apabila ia dibuktikan.

Kalau sesiapa yang ada contact Mohd Afiq bin Ayob sila PM saya. Saya tidak mahu kelantan jadi seperti Kedah. Dato Pakhrol jaja penyelewengan ke hulu ke hilir, tapi masa jumpa dengan PAS pusat, satu poin pun tak dibangkitkan, apatah lagi dibuktikan. Kata ada pihak dah report penyelewengan Arwah Dato Seri Azizan, tapi hanya berita cyber trooper, realitinya tiada report SPRM pun. Tapi disebarkan konon-kononnya dibuat report supaya orang kata: "U Azizan menyeleweng, dah ada orang report sprm pun". Tujuan supaya masyarakat berhukum sebelum hasil siasatan berlaku.

Cuma saya tahu, ada beberapa orang yang telah disekat daripada melakukan bubble terhadap duit rakyat. Saya ada bukti terhadap cubaan ini. Isu ini tak guna report SPRM sebab ia tak menjadi sebab dah di'block' awal.

Lepas bajet ni saya nak release beberapa poin berkaitan Hussam yang saya kenali. Fokus lawan UMNO dulu.


Sila kongsi artikel ini...

Recent Posts Widget

.

.