Solidariti For UIA2 - Azmir Zakaria PROGUAM

3:49 AM 0 Comments A+ a-



SOLIDARITI FOR UIA2

Keputusan yang membingungkan dunia akademik. Digantung 2 semester kerana menjadi mahasiswa yang cerdik. Memalukan.

Pada Ramadhan yang lalu, sdr Hanif Mahpa dan sdri Afiqah telah ke pejabat saya mendapatkan nasihat perundangan bagi kes ini. Saya dah katakan kepada mereka berdua pada ketika itu, bahawa mereka pasti akan digantung walaupun kes mereka kuat dan berada di pihak yang benar. Saya katakan, perjuangan sebenar utk melawan kes ini adalah di Mahkamah Tinggi dan saya bersedia.


Semalam saya telah dihubungi oleh wakil mereka untuk bantuan guaman. Kalau tidak ditanya sekalipun, saya dan rakan2 Peguam di dalam ProGuam sedia memfailkan tindakan Semakan Kehakiman terhadap UIA. Lawan tetap lawan.

‪#‎Solidariti4UIA2‬
Azmir Zakaria PROGUAM





Sila kongsi artikel ini...

Recent Posts Widget

.

.