SOSMA 2012 - Inilah UMNO/BN - Zulhazmi Shariff

10:44 AM 0 Comments A+ a-



SOSMA 2012 - INILAH UMNO/BN.

Muhyiddin Yassin semalam bersama Tun Dr Mahathir, Tengku Razaleigh, Shafie Afdal dalam sidang media menyatakan bahawa Akta Kesalahan Keselamatan (Langkah-Langkah Khas) 2012 atau lebih dikenali dengan SOSMA adalah akta yang zalim dan telah disalahguna.

Hari ini Dato' Abdul Rahman Dahlan, Pengarah Komunikasi Strategik BN melalui Twitternya menyatakan bahawa Muhyiddin Yassin semasa menjadi Ketua Whip BN di Parlimen bertanggungjawab memastikan semua Ahli Parlimen Umno/BN mengundi menyokong Rang Undang-Undang Kesalahan Keselamatan (Langkah-Langkah Khas) 2012 yang kemudiannya menjadi Akta Kesalahan Keselamatan (Langkah-Langkah Khas) 2012 setelah berjaya diluluskan dengan sokongan penuh Ahli Parlimen Umno/BN.


Inilah Umno/BN yang dipilih oleh pengundi untuk menjaga Malaysia.
Inilah Umno/BN yang diharapkan menjaga kesejahteraan Malaysia.
Inilah Umno/BN yang masih meminta rakyat Malaysia memberikan mereka kuasa memerintah Malaysia.

Semasa mereka berkuasa, mereka lakukan apa saja...
Apabila ada di kalangan mereka tidak berkuasa dan bersengketa, baru mereka kata dan sedar apa yang mereka lakukan semasa mereka ada kuasa dahulu adalah zalim kepada rakyat.
Apabila ada di antara orang-orang mereka yang melalui azab yang mereka cipta semasa mereka berkuasa, barulah mereka kata ini semua zalim.

Kenapa semasa menggubal Akta ini dulu diminta sokong dan dikatakan baik untuk Malaysia?
Kenapa sekarang apabila tidak berkuasa dan ada kawan sendiri yang dianiaya baru nak kata Akta ini zalim dan disalahguna?

Kami sudah bagitahu dari awal dulu lagi....
UMNO/BN ini jahat!!!
UMNO/BN ini hanya menjaga kepentingan diri sendiri!!!

Cukuplah percaya kepada Umno/BN...
Cukuplah beri ruang kepada Umno/BN...

Najib, Muhyiddin, Hishamuddin, Zahid Hamidi, Tun Mahathir, Ku Li dan semuanya, mereka itu UMNO..... Selagi mereka itu Umno, mereka tetap JAHAT!!!

Pastikan Umno kecundang!!

BERANI BERUBAH.

ZULHAZMI SHARIFF.
13102015


Sila kongsi artikel ini...

Recent Posts Widget

.

.