Rapat Kebangsaan SAMM 03/2015

9:14 AM 0 Comments A+ a-



Kenyataan Media
7 Ogos 2015

Rapat Kebangsaan SAMM 03/2015


Kini tiba masanya buat delegasi anak muda SAMM seluruh negara bertemu dalam Rapat Kebangsaan 03/2015 yang akan berlangsung pada 8-9 Ogos 2015, bertempat di Pusat Gerakan Rakyat (PAGER) SAMM di Seremban.

Pentingnya pertemuan kali ini bagi meletakkan halatuju perjuangan SAMM ke aras baru yang lebih dinamik, menentukan garis perlawanan serta menyusun gerak kerja bagi meneruskan mata rantai perjuangan, yang harus meletakkan SAMM sebagai gerakan anak muda yang sentiasa terkehadapan mendepani massa selain terus relevan dalam radar politik semasa.

Antara yang bakal menjadi agenda perbincangan kali ini termasuklah keterlibatan dan pendirian SAMM dalam perhimpunan Bersih penghujung Ogos ini dan juga beberapa isu perkembangan politik domestik serta isu serantau di peringkat antarabangsa. SAMM juga bakal mempersiapkan sebuah Konvensyen Anak Muda Malaysia sebagai satu sasaran penting.

Beberapa tokoh penting tanahair dari pelbagai latar belakang juga telah dijemput menjayakan Rapat Kebangsaan SAMM.

Resolusi baru akan dicapai dalam Rapat Kebangsaan kali ini menjadi pedoman bagi jangka masa yang panjang memenuhi aspirasi sebenar sebagai anak muda celik, peduli dan prihatin.

Satu sidang media juga akan dijadualkan berlangsung di akhir program Rapat Kebangsaan. Justeru, semua wakil media, blogger dan berkaitan dijemput untuk hadir untuk membuat liputan, dengan maklumat seperti di bawah;

SIDANG MEDIA KHAS SAMM 2015
TARIKH: 9 OGOS 2015 (AHAD)
MASA: 5.00 PTG
LOKASI: PUSAT GERAKAN RAKYAT ( PAGER) SAMM
No. 344, Jalan Haruan 5/8k Oakland Commersial Center II, 70300, Negeri Sembilan
Pertanyaan: Azif (0166858558)

Sekian,

EDY NOOR REDUAN
Pengarah Propaganda
Solidariti Anak Muda Malaysia






Sila kongsi artikel ini...

Recent Posts Widget

.

.