rombakan kabinet olih yab perdana menteri datuk seri najib amatlah wajar - Ali Rustam

1:19 AM 0 Comments A+ a-

rombakan kabinet olih yab perdana menteri datuk seri najib amatlah wajar agar yab perdana menteri mempunyai pasukan jemaah memteri yang kukuh jitu dan sekata agar yab perdana menteri bolih mentadbir negara dan menghadapi pelbagai cabaran dengan berkesan.

 kita bolih berbeza pendapat tetapi jika keputusan telah dibuat dalam mesyuarat ia mesti dipertaggungjawabkan bersama. dan keputusan mesyuarat mesti dipertahankan dalam dan luar mesyuarat. perlantikan yab datuk sri zahid hamidi sebagai timbalan perdana menteri amatlah kena pada orang dan masanya berasaskan kepada kedudukan dan pengalaman luas beliau dalam parti dan kerajaan. datuk sri zahid adalah rakan yang setia dalam perjuangan dan persahabatan. 

tahniah kpd beliau dan semua yang telah dilantik dalam jemaah menteri yang baru. 

juga kpd yb masemiyati ketua putri umno malaysia dan ahli parlemen masjid tanah yang dilantik sebagai timbalan menteri pelancongan. 

kepada yab ds zahid hamidi timbalan perdana menteri dan semua jemaah menteri saya ucapkan selamat bertugas dengan doa kejayaan gemilang membantu yab perdana menteri membawa perubahan yang lebih besar untuk bangsa agama dan tanahair dalam semangat satu pasukan yang kuat. 

amin. dar

 
s

--


Sila kongsi artikel ini...

Recent Posts Widget

.

.